טווחי עצימות ברכיבה - איך מגדירים? | Private Coaching Online | אימון אישי מקוון

הגדרת טווחי אימון ברכיבה

הגדרת טווחי עצימות ברכיבה במערכת ה- Training Peaks

אם אתם מתאמנים מתחילים שרק עתה התחילו להתאמן עם התוכנית, אל דאגה! אני יודע שבהתחלה זה עשוי להיראות מורכב ומסובך אבל מבטיח שתיכף הכל יהיה ברור.

אם בשבוע הראשון של התוכנית לא מופיע לכם מבדק כושר ברכיבה אז צריך להתחיל מעבודה על פי תחושה בלבד. ראה טבלת עצימויות כאן. בהמשך התוכנית יהיה מבדק רכיבה ובעזרתו נגדיר בצורה מדוייקת יותר את הטווחים.

בעזרת מבדקי הכושר בכל אחד מהענפים, נקבע את עצימות הסף Threshold בכל אחד מהענפים. לאחר ביצוע מבדקי הכושר ומציאת עצימות הסף, נגדיר במערכת ה-Training Peaks את טווחי עצימות ברכיבה. ניתן לעקוב אחר הוידאו.

קביעת טווחי הספק ברכיבה:

  1. במערכת Training Peaks לחץ על השם שלך.
  2. בחר Name > Zones > Power>Bike Power.
  3. הכנס את ערך הסף (Threshold)
  4. בחר Choose method > Andy Coggan (6) > Calculate > Apply 
  5. בחר Save and Close
איך מגדירים טווחי וואטים ברכיבה בטריינינג פיקס

קביעת טווחי דופק ברכיבה:

  1. במערכת Training Peaks לחץ על השם שלך:
  2. בחר Name > Zones > Bike Heart Rate.
  3. הכנס את ערך הסף (Threshold)
  4. בחר Choose method > Lactate Threshold > Joe Friel For Cycling > Calculate > Apply 
  5. בחר Save and Close
איך מגדירים טווחי דופק ברכיבה בטריינינג פיקס

מאמרים נוספים בנושא

2 מחשבות על “הגדרת טווחי אימון ברכיבה”

  1. פינגבאק: אימון רכיבה מובנה | Online Private Coaching | אימון אישי מקוון

  2. פינגבאק: אימון ריצה מובנה | Online Private Coaching | אימון אישי מקוון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?