fbpx

האם זה מתאים לי?

זה אולי היתרון המשמעותי ביותר במוצר שלנו. האפשרות לבצע את האימונים במקום ובזמן שנוחים לך. אין דרישה להגיע למפגש קבוצתי בשעה ובמקום שמוכתבים לך. אנחנו מציעים מספר תוכניות בנפח שבועי שונה, שיאפשר לך להמשיך לנהל שגרת חיים תקינה. לחץ למאמר בנושא.

 לאחר רכישת התוכנית, היא תוזן לחשבון ה Trainingpeaks שלך. מכאן האחריות לביצוע היא עליך. אין מאמן שעובר על האימונים שלך באופן אקטיבי ונותן לך פידבק. כמובן שבכל שאלה צוות האימון זמין עבורך במייל!

זה תלוי ביעד שבחרת וברמת הכושר הנוכחי שלך. באופן כללי אפשר להגיד שעבור כל מרחק, מומלץ להגיע עם בסיס של המרחק הקודם לו. למשל אם אתם מעוניינים לעשות חצי איש ברזל, מומלץ קודם להתאמן עבור טריאתלון ספרינט ואולימפי.

הכוונה היא שבכל שאלה שיש לכם אנחנו נשמח לענות לכם דרך המייל, ובתוך 48 שעות (בדרך כלל הרבה יותר מהר). בעת כתיבת המייל חשוב לתת כמה שיותר פרטים על מנת שנוכל לענות בצורה מקצועית.

כללי

בניגוד לאימן קבוצתי, כאן האימונים מותאמים לך באופן אישי. קצבי הריצה, השחייה, יעדי הוואטים ברכיבה והדופק, כל אלו מותאמים ליכולת שלך באופן אישי וגם יתעדכנו במהלך התוכנית. אנו מציעים גם מסגרת קבוצתית עם קבוצת TRIHARD שבבעלותינו, ואף ניתן לשלב ביניהם.

התוכנית מתאימה לספורטאים בעלי מוטיבציה גבוהה אשר מסוגלים לעקוב אחר תוכנית אימונים ללא מעקב של מאמן פרונטלי. ספורטאים אשר יודעים להתאמן לבד ומעוניינים לעשות זאת בזמנם החופשי ובמקום אשר יבחרו.

ישנן שתי אפשרויות

  1. להזיז את האימון ליום אחר (הזזת אימונים מתאפשרת רק בגירסת התשלום של Training Peaks)
  2. לוותר על האימון. להמשיך הלאה כרגיל. הכל בסדר. המאקרו חשוב יותר מהמיקרו.

העקרונות המנחים בעת כתיבת התוכניות הם: ספציפיות, הכנה לדרישות התחרות והמרחק. העמסה מתמשכת, כל שבוע עמוס יותר מהשבוע הקודם, מבחינת נפח ו/או עצימות. התאוששות, לאחר כל בלוק העמסה, על מנת לממש את הפוטנציאל שנבנה.

Training Peaks היא המערכת עליה נמצאת תוכנית האימון והיא התוכנה המתקדמת בעולם לניהול אימונים ותוכניות אימון. לתוכנה יש גירסה חינמית וגירסה בתשלום. ניתן להשתמש בתוכניות ללא שום בעיה בגירסה החינמית. הגירסה בתשלום נותנת אפשרות להזיז את ימי האימון וחושפת נתונים נוספים לגבי הביצועים. עוד על TP כאן.

על התוכנית

זה כמובן תלוי במטרות שלכם. התכניות שלנו מיועדות לתחרות ספיציפית והתכנים בהן יהיו ייעודיים למרחק ואופי התחרות.

משך התוכנית תלוי ברמת הכושר הנוכחית שלכם. מהי נקודת הפתיחה. מומלץ מאוד להתייעץ איתנו בנושא. קרא עוד כאן.

אוקיי, רכשת את התוכנית, איך מתחילים? לחצו כאן וקראו על הצעדים הראשוניים לתחילת התעבודה. כמה הגדרות פשוטות ואפשר לצאת לדרך!

התוכניות שלנו דינאמיות ומתאימות עצמן לרמת הכושר הנוכחית שלך בכל מקצוע. במהלך התוכנית נעדכן את טווחי האימון ע"י ביצוע טסטים. בעת עדכון טווחי האימון, כל האימונים בתוכנית יתעדכנו אוטומטית לפי היכולת העדכנית ביותר. בכך אנו משיגים יעילות מקסימלית בכל יחידת אימון.

בהחלט! אימוני כוח הם חלק אינטגרלי בשגרת האימונים של כל ספורטאי סיבולת. בכל תוכניות האימון ישנם אימוני כוח מפורטים ומדוייקים שיעזרו לך למנוע פציעות, לשפר את היעילות ופשוט להיות חזק יותר. את כל אימוני הכוח ניתן לעשות גם בבית. למדריך הכוח המלא.

כן בהחלט! התוכנית עצמה תופיע בספריית התוכניות בחשבון ה-Training Peaks שלך ותוכלו לטעון אותה כמה פעמים שתרצו. חשוב לציין, התמיכה במייל תקפה רק לתקופת האימונים הראשונה.

טכני

על מנת למקסם ביצועים ולנצל את התוכנית על הצד הטוב ביותר, אנחנו ממליצים על הציוד הבא (לפי סדר חשיבותם):

  • טריינר חכם 
  • שעון GPS
  • רצועת דופק
  • מנוי לאפליקציית ZWIFT

כן, אך רק עם הגירסה בתשלום של Training Peaks שמאפשרת עוד מגוון נתונים שיעזרו לך להשתפר.

בהחלט! תוכנית האימונים מתממשקת עם מספר אפליקציות תומכות כגון Garmin, Zwift, TrainerRoad ועוד. למכשירים התומכים.

בהחלט. מבדקים הם חלק חשוב מאוד בתהליך האימון. בעזרת המבדק נוכל לראות למשל אם השתפרנו, אבל יותר חשוב מכך, לעדכן את טווחי האימון כך שישקפו את היכולת הנוכחית שלנו. לאחר עדכון טווחי האימון כל האימונים העתידים יתעדכנו בהתאם לטווחים החדשים.

כיצד תשיג את המטרה שלך?

המספר 1

בחירת תחרות מטרה

תוכנית אימון אישית היא האמצעי שלך להשגת המטרה. לפני תחילת האימונים, חשוב להגדיר בבירור את המטרה אותה נרצה להשיג במהלך העונה הקרובה.

קרא עוד

המספר 2

זמינות ונסיון

לכל מטרה בנינו מספר תכניות אשר יתאימו לספורטאים בעלי נסיון שונה ורמת זמינות שונה. בשלב הראשון נגדיר את נפח האימונים השבועי אשר נוכל להתמיד בו. לאחר מכן נקבע את משך התוכנית בחודשים, בהתאם לתחרות ולרמת הכושר הנוכחית שלנו. כך הספורטאי קובע תוכנית אימונים המתאימה באיזון הנכון לאורח חייו.

המספר 3

התחל להתאמן!

עקוב אחר תוכנית האימון האישית שלך באפליקציית ה- Training Peaks שם תמצא מדי יום את האימון האישי שלך.
הסנכרון עם אפליקציות ושעונים חכמים יסייע לך לבצע במדויק את ההנחיות. מאגר ההדרכה שלנו יסייע במענה על שאלות והרחבת הידע המקצועי. בכל שאלה צוות האימון ישמח לענות במייל. 

תוכנית אימון מקצועית אישית ומדוייקת- הדרך הבטוחה להצלחה

ריצה - רכיבה - טריאתלון

ציור של גלגל שיניים

ניצול נכון של
המשאבים

תוכנית אימון המתאימה לרמתך ולאורח חייך תאפשר תהליך מוצלח ומהנה, הגעה עם חיוך וסיפוק גדול לקו הסיום תוך איזון נכון עם יתר מעגלי החיים, המשפחה והקריירה.

תוכנית אימון מותאמת אישית המתקדמת לפי הקצב שלך, הניתנת לשליטה והנחיה עם האפליקציות המתקדמות והשעונים החכמים, תאפשר מיצוי פוטנציאל מרבי של הזמן שלך

ציור של זכוכית מגדלת

ניהול
סיכונים

תכניות העבודה מדויקות ומבוקרות, מבוססות על מחקר וניסיון של מעל 10 שנים בליווי מאות ספורטאים.
ניהול הסיכונים המחמיר, החל מהתאמת התוכנית הנכונה עבורך, דרך ההתאמה בקצב ההתקדמות שלך והעבודה לפי סרגל מאמצים מתוכנן, תקטין למינימום את הסיכונים שלך לעומס יתר ולהגעה לשיא מוקדם מדי.

ציור של טיל

מקצוענות
ללא פשרות

מאגר ההדרכה שלנו יעניק לך את כל הידע הדרוש, ההבנה שמעבר, החל מהיסודות ועד לטיפים הקטנים שיהפכו את החוויה למקצועית ומעשירה. צוות האימון שלנו זמין במייל לכל שאלה.

גלילה למעלה
קבע שיחת ייעוץ עם מאמן בחינם!