אנחנו מתאימים? | Private Coaching Online | תום מרמרלי | גל תיכון

האם זה מתאים לי?

 הכוונה היא שלאחר רכישת התוכנית, אין מאמן שעובר על האימונים שלך באופן אקטיבי ונותן לך פידבק או מתקשר איתך. האחריות לביצוע היא עליך.

לא לשכוח שבכל שאלה צוות האימון זמין עבורך במייל!

בסופו של דבר זה תחביב, אנו מבינים את זה מצויין אחרי אימון של מאות של מתאמני סיבולת חובבים. בעת כתיבת התוכנית השתדלנו מאוד לכתוב אותה בצורה שתאפשר להמשיך לנהל חיים ושיגרה נוחה. כמו כן, בגירסת הפרימיום של Training Peaks ניתן להזיז את האימונים בתוכנית שיתאימו ללו”ז האישי שלכם. יחד עם זאת חשוב להגיד שלפעמים אימונים לאתגר חדש, ובמיוחד אם הוא ארוך מאוד (מרתון? איש ברזל?) עשויים להיות לא פשוטים לניהול וצריך תמיכה מהבית וגם אורך רוח. 

הכוונה היא שבכל שאלה שיש לכם אנחנו נשמח לענות לכם דרך המייל, ובתוך 48 שעות (בדרך כלל הרבה יותר מהר אבל צריך לקחת בחשבון חגים \ סופי שבוע…). זה אומר שאין לנו מספר טלפון ליצירת קשר או צ’אט מיידי. בעת כתיבת המייל חשוב לנסות להתייחס ולתת כמה שיותר פרטיים על מנת שנוכל לענות בצורה מקצועית.

זה תלוי ביעד שבחרת. באופן כללי אפשר להגיד שבכל אתגר מרחק, צריך להגיע עם בסיס של המרחק הקודם לו. למשל, אם אתם רוצים לעשות תחרות של 21 ק”מ, כדאי להגיע לתוכנית המתחילים אחרי שהגעתם לרמה נוכחית בה אתם מסוגלים לעשות 10 ק”מ (הקצב לא חשוב).

כמו כן, בטריאתלון למשל אם אתם מעוניינים לעשות חצי איש ברזל, צריך להיות ברמה להשלמת טריאתלון אולימפי.

עוד על רמות התוכנית ועל איך לבחור תוכנית אימון

האמת שלא חייבים שום ציוד מיוחד כדי להינות מהתוכנית. אפשר להתאמן על ידי מדד תחושת מאמץ למי שלא כל כך בעניין של טכנולוגיה.

בהחלט מומלץ אם ניתן לשלב:

  • רצועת דופק
  • שעון GPS
  • טריינר חכם (לרוכבים \ טריאתלטים)
  • מד הספק (לרוכבים \ טריאתלטים)

שאלות כלליות

כל האימונים מותאמים לך באופן אישי ולכן לא מומלץ במקביל להתאמן בקבוצה שם עושים אימונים אחרים (אני מציעים גם אימונים קבוצתיים בפורמט אחר למי שמעוניין בכך).

התוכנית מתאימה למתאמנים המעוניינים להתאמן לבד ועם מוטיבציה גבוהה להשגת המטרה ומיצוי הפוטנציאל האישי

כן ולא. כן אם אתם מבינים את התוכנית מספיק טוב כך שלא תעשו אימונים שלא מתאימים לתוכנית, וכמובן בצורה מדודה וממש לא כל יום. לא אם אתם רוצים לעשות את מה שכולם בקבוצה עושים (כי אז לא כל כך תקבלו ערך מהתוכנית, נכון?) אני מאוד נהנה להתאמן עם חברים נוספים ואפשר לשלב פעם פעמיים בשבוע אימון שמסתדר עם התוכנית. ראו את סוג האימון והשתתפו באימון מסוג דומה יחד עם קבוצה.

כל אחת מתוכניות האימון מכוונת ליעד אחד מרכזי.

*חשוב להגיד שלא ניתן להגדיר יותר מתחרות מטרה מרכזית אחת במהלך עונת אימונים בענפי הסיבולת מאחר ונרצה להגיע בשיא לתחרות ספציפית. אפשר לשלב תחרויות עם תיעדוף נמוך יותר במהלך התוכנית, כאימון בפני עצמו, ללא חידוד ספציפי. אם יש תחרות ביניים שחשובה לכם והיא קצרה יותר מתחרות המטרה, אפשר אפילו לקחת מספר ימים לפני התחרות ולהוריד עומס בצורה עצמאית, למשל ב-50%, וכך להגיע אליה בצורה טובה יחסית.

ישנן שתי אפשרויות

  1. להזיז את האימון ליום אחר, ואז מומלץ להזיז כמה שיותר קרוב וליום עם אימון קל או יום שיש בו מנוחה, וכך בעצם להחליף את ימי המנוחה. הזזת אימונים בתוכנית עצמה מתאפשרת רק בגירסה בתשלום של Training Peaks.
  2. לוותר על האימון. הכל בסדר. אם אתם עושים 85%+ מהאימונים בתוכנית, אתם בדרך לשיא האישי הבא שלכם.

כל האימונים בתוכנית בנויים כך שהם נטענים לאפליקציות ולטריינרים החכמים. למשל, אם אתה משתמש ב-Zwift ניתן לחבר בין זוויפט לתוכנית האימון ולטעון את האימון מהתוכנית ישירות לזוויפט! ולכן התוכנית תתאים לך כמו כפפה ליד

על התוכנית

Training Peaks היא המערכת עליה נמצאת תוכנית האימון והיא התוכנה המתקדמת בעולם לניהול אימונים ותוכניות אימון. לתוכנה יש גירסה חינמית וגירסה בתשלום. ניתן להשתמש בתוכניות ללא שום בעיה בגירסה החינמית אך הגירסה בתשלום נותנת אפשרויות נוספות כמו למשל היכולת להזיז את ימי האימון.

כל תוכניות האימון בנויות במערכת המתקדמת בעולם לניהולהאימונים שלך – Training Peaks. כל האימונים בנויים בצורה כזו שהם מתאימים את עצמם ליכולת הנוכחית שלך, ולך יש את היכולת לעדכן את את טווחי האימון כל הזמן. בעת שינוי טווחי האימון האישיים שלך – כל האימונים בתוכנית יתעדכנו אוטומטית לפי היכולת העדכנית שלך.

בנוסף לכל זה, כל האימונים נטענים לשעון הגארמין ולמכשירים התומכים הנוספים וידריכו אותך איך לבצע את האימון והתוכנית שלב אחר שלב

תום מרמרלי כתב את כל תוכניות האימון, מתוך נסיון עם מאות ספורטאים מכל הרמות, אותם הוביל בהצלחה לתחרויות סיבולת בכל המרחקים.

לא. כל אימוני הרכיבה כתובים גם עם הנחיית הספק וגם עם הנחיית טווח דופק. אני בהחלט ממליץ להשתמש במד הספק באימוני הרכיבה על מנת לעבוד בצורה מדוייקת יותר אך זה ממש לא חובה וניתן להגיע לתוצאות נהדרות על ידי מד דופק בלבד.

בהחלט! אני מאמין שאימוני כוח הם חלק אינטגרלי בשגרת האימונים של כל ספורטאי סיבולת. בכל תוכניות האימון יש 1-3 אימוני כוח מפורטים ומדוייקים שיעזרו לך למנוע פציעות, לשפר את היעילות פשוט להיות חזק יותר. את כל אימוני הכוח ניתן לעשות ללא שימוש בחדר כושר. למדריך הכוח המלא

כן בהחלט! התוכנית עצמה תופיע בספריית התוכניות שלך בחשבון ה-Training Peaks שלך ותוכלו לטעון אותה כמה פעמים שתרצו. 

חשוב לציין, התמיכה במייל תקפה רק לתקופה הראשונה של התוכנית.

טכני

מערכת ה- Training Peaks היא אפליקציה באנגלית. האימונים עצמם כתובים בשפה פשוטה מאוד כך שלא באמת צריך לדעת אנגלית. כמו כן הכנתי המון מדריכים שיעזרו לך להבין את התוכנית ולטפל בכל תקלה. וכמובן, נשמח לעזור לך בכל שאלה 

כן, אך רק עם הגירסה בתשלום של Training Peaks שמאפשרת עוד מגוון אפשרויות נוספות שיעזרו לך להשתפר

כן בהחלט! תוכנית האימונים מתממשקת עם מספר אפליקציות תומכות ובין היתר Garmin, Zwift, TrainerRoad ועוד. למכשירים התומכים

בתוכנית יש אימונים מכל הסוגים, כתלות ביעד, רמת המתאמן ומרחק מן היעד. אפשר למצוא: אימוני סיבולת, כוח, אינטרוולים, סיבולת שריר, מתגברות, התאוששות, עליות ועוד.

בהחלט. מבדקים הם חלק חשוב מאוד בתהליך האימון. בעזרת המבדק נוכל לראות למשל אם השתפרנו אבל יותר חשוב מכך, לעדכן את טווחי האימון כך שישקפו את היכולת הנוכחית. לאחר עדכון טווח האימון (לא לשכוח לעדכן לאחר הטסט, לטובה או לרעה) כל האימונים העתידים יתעדכנו בהתאם לטווחים החדשים.

התוכנית נכתבה על ידי (תום מרמרלי) אחרי נסיון עמוק במיוחד תוך מחשבה על תחרות היעד. העקרונות המנחים בעת כתיבת התוכנית הם: ספציפיות – להיות מוכן לדרישות התחרות, העמסה מתמשכת – כל שבוע עמוס יותר מהשבוע הקודם, בין אם מבחינת נפח או מבחינת עצימות, התאוששות – בדרך כלל כל שבוע רביעי. התוכנית מתאימה ליעד שלך, באחריות.

כיצד תשיג את המטרה שלך?

המספר 1

בחר את המטרה
שלך

תוכנית אימון אישית היא האמצעי שלך להשגת המטרה. לפני תחילת האימונים, חשוב להגדיר בבירור את המטרה אותה נרצה להשיג במהלך העונה הקרובה

קרא עוד

המספר 2

בחר את הרמה ואת המשאבים

לכל מטרה בנינו תכניות המתאימות לספורטאים ברמות שונות. לאחר מכן מגדיר הספורטאי את משך העונה ואת כמות השעות השבועיות אשר יוקדשו לתכנית. על ידי כך, הספורטאי קובע תוכנית אימונים המתאימה באיזון הנכון לאורח חייו. בכל תוכניות האימון שלנו יש גם תוכנית כוח ייעודית ומפורטת

המספר 3

התחל להתאמן לקראת המטרה

עקוב אחר תוכנית האימון האישית שלך באפליקציית ה- Training Peaks שם תמצא מדי יום את האימון האישי שלך.
הסנכרון עם אפליקציות ושעונים חכמים יסייע לך לבצע במדויק את ההנחיות ומאגר ההדרכה שלנו יסייע במענה על שאלות והרחבת הידע. לכל שאלה שיש לך, צוות האימון ישמח לענות במייל.  

תוכנית אימון מקצועית אישית ומדוייקת- הדרך הבטוחה להצלחה

ריצה - רכיבה - טריאתלון - ישראמן - דואתלון

ציור של גלגל שיניים

ניצול נכון של
המשאבים

תוכנית אימון המתאימה לרמתך ולאורח חייך תאפשר תהליך מוצלח ומהנה, הגעה עם חיוך וסיפוק גדול לקו הסיום תוך איזון נכון עם יתר מעגלי החיים, המשפחה והקריירה.

תוכנית אימון מותאמת אישית המתקדמת לפי הקצב שלך, הניתנת לשליטה והנחיה עם האפליקציות המתקדמות והשעונים החכמים, תאפשר מיצוי פוטנציאל מרבי של הזמן שלך

ציור של זכוכית מגדלת

ניהול
סיכונים

תכניות העבודה מדויקות ומבוקרות, מבוססות על מחקר וניסיון של מעל 10 שנים בליווי מאות ספורטאים.
ניהול הסיכונים המחמיר, החל מהתאמת התוכנית הנכונה עבורך, דרך ההתאמה בקצב ההתקדמות שלך והעבודה לפי סרגל מאמצים מתוכנן, תקטין למינימום את הסיכונים שלך לעומס יתר ולהגעה לשיא מוקדם מדי.

ציור של טיל

מקצוענות
ללא פשרות

אי אפשר להיות מוכנים מדי, אי אפשר לדעת מספיק.
מאגר ההדרכה שלנו יעניק לך את כל הידע הדרוש, ההבנה שמעבר, החל מהיסודות ועד לטיפים הקטנים שיהפכו את החוויה למקצועית ומעשירה. צוות האימון שלנו יענה לכל שאלה שיש לך בדוא”ל.

רוצה לקבל ממני טיפים למייל?

אני לא מתכוון לשלוח לך ספאם.

גלילה למעלה

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?