איך מתחילים?| Private Coaching Online | חיבור ראשוני למערכת Training Peaks

חיבור ראשוני למערכת Training Peaks

איך מתחילים? 5 שלבים פשוטים:

1. אז איך מתחילים? לאחר שרכשתם את תכנית האימון ממערכת Training Peaks, והתחברות לחשבונכם באתר, דרך מסך הלוח שנה (Calendar) היכנסו לספריית תכניות האימון שלכם הנמצאת בצד שמאל, ותטענו אותה ללוח השנה שלכם (Apply). שימו לב:

  • לטעון את התכנית כך שתסתיים ביום התחרות שלכם. 
  • לטעון את התוכנית כך שתתחיל ביום שני.
טעינת תכנית אימון למערכת

2. ביום הראשון של התכנית תוכלו למצוא בנוסף לאימון הראשון, גם אימון בשם Guidelines, שם נמצאים קישורים והסברים מפורטים איך להשתמש בתכנית. חיזרו אל החלון הזה בכל שאלה שיש לכם.

איך נראה שבוע אימונים בתכנית האימון שלנו

3. כדי להתאים את התכנית אליכם בצורה מיטבית יש להגדיר את טווחי העבודה האישיים שלכם. לחיצה על כפתור המשתמש בפינה הימנית של המסך, נכנסים להגדרות (Settings), בוחרים בכפתור טווחי העבודה (Zones), ומזינים את הנתונים על פי מבדקי הכושר בכל אחד מהענפים.
מומלץ להכנס למאמר על קביעת טווח העבודה האישיים.

איך מגדירים טווחי אימון

4.על מנת שכל האימונים שאתם מקליטים בשעון הספורט שלכם יעלו אל מערכת ה-Training Peaks יש לסנכרן בין המערכת לשעון שלכם כאן.
בחרו במכשיר שלכם, ועקבו אחר ההוראות.

 ומזינים את הנתונים על פי מבדקי הכושר בכל אחד מהענפים.
מומלץ להכנס למאמר על קביעת טווח העבודה האישיים.

5. כדי להינות מהתכנית בצורה הטובה ביותר ולעקוב אחר האימונים בצורה הנוחה ביותר, מומלץ לטעון את האימונים אל השעון. שעוני גרמין שואבים בצורה אוטומטית את האימונים מהתכנית אל השעון לאחר הסנכרון (שלב 4) אך ניתן גם לייצא את האימונים המובנים אל אפליקציות תומכות כגון Zwift, TrainerRoad, Wahoo ועוד. על מנת לייצא אימון, היכנסו אל האימון ולחצו על כפתור ה Export.

כך תקבלו קובץ מסוג .FIT אותו תוכלו לטעון לאפליקציות התומכות.

 

הנחיות כלליות לשימוש בתכנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה