שימוש במטרונום לשיפור קצב הצעדים בריצה | Private Coaching

שימוש במטרונום לשיפור קצב הצעדים בריצה

ליעילות ריצה ישנם מספר פרמטרים, כאשר אחד מהם הוא מספר הצעדים לדקה אותו מבצעים במהלך הריצה. 

נשאף לרוץ בקצב של 170-180 צעדים לדקה, כאשר המדידה מתבצעת ע”י ספירת הצעדים ברגל אחת למשך דקה ואותו מכפילים לקבלת מספר הצעדים הכולל.

כיום, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ברוב שעוני הגרמין החדשים, ישנה אפשרות להפעיל מורה קצב, או בשמו השני מטרונום. 

בסרטון הבא נדגים לכם כיצד ניתן להפעיל ולכוון את המטרונום, כך שהוא יפעל בכל פעם שנתחיל באימון ריצה.

מחבר המאמר: ליאור לב 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה
קבע שיחת ייעוץ עם מאמן בחינם!

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כח יקדמו אותך?