הכנה למרתון בצורה מקוונת: מתאמנים להצלחה עם גל תיכון | Private Coaching

הכנה למרתון בצורה מקוונת – מתאמנים להצלחה!

גם אתם תוהים מהי הפורמולה להצלחה במרתון? לנו יש את התשובה!

מלבד תוכנית האימונים האישית שהיא כמובן הכרחית, ההצלחה נשענת גם על הדברים הבאים:

  • נקודת פתיחה מתאימה הכנה למרתון בצורה מקוונת מתאימה לרצים שביניכם. כלומר, נדרשת נקודת פתיחה מסוימת, עליה יבנו האימונים. במידה ומעולם לא רצתם, מומלץ לכם להגדיר מטרות צנועות יותר ממרתון.
  • הגדרת מטרה ברורה –  לדוגמא: ריצת מרתון ב-X זמן. המטרה המוגדרת מאפשרת היערכות מתאימה, והודות לה גם המחויבות שלכם לתוכנית האימונים גדולה יותר.
  • כוח רצון והתמדה אתם צריכים לרצות, אך בעיקר צריכים להתמיד. ריצה היא ענף ספורט סופר-מתגמל, כך שככל שתתמידו, כך גם תוכלו ליהנות מהתקדמות ותוצאות מרשימות.
  • הדרכה וליווי מקצועי הצלחה בריצת המרתון תלויה אך ורק בכם. כמעט. המטרה היא לא רק להתאמן, אלא לדעת איך, מתי ועם מי להתאמן. אנחנו שמחים להציע לכם אימוני הכנה למרתון בצורה מקוונת, המבוססת על ליווי אישי ומקצועי.

הכנה למרתון בצורה מקוונת – עד כמה היא יעילה?

עד מאד! לא אחת אנו נשאלים האם לא כדאי להתאמן עם מאמן צמוד, והתשובה שלנו שלילית מכמה סיבות:

  • אימונים עם מאמן צמוד מאד יקרים ולא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם
  • אימון עם מאמן דורש מכם להתאים את עצמכם ללו”ז שלו
  • אימון עם מאמן אישי בתקופת קורונה – קצת פחות אידיאלי ולא תמיד אפשרי (בהתאם להנחיות וההגבלות הרלוונטיות)

תוכנית האימונים המקוונת משמרת את הממד האישי, כאשר ההבדל היחיד הוא האחריות המוטלת עליכם.

עם התוכנית שלנו אין מאמן שיושב לכם על הראש ורץ לידכם, אלא שהאחריות על האימונים וביצועם – עליכם.

המאמן “הווירטואלי” מלווה אתכם, מדייק אתכם ומזניק אתכם אל עבר היעדים שלכם.

טיפ מאיתנו: שאלו את עצמכם מדוע אתם רוצים לרוץ מרתון

אלו שכבר היו שם, מעידים כי ריצת המרתון היא החלק הקל. החלק המורכב והמאתגר? האימונים.

כידוע, ריצת מרתון היא ריצה ארוכה לאורך 42 ק”מ. מדובר על קטע ריצה נאה ומאתגר לכל הדעות.

מרכיב משמעותי בהצלחה הוא מידת ההתמדה שלכם.

אנחנו מאמינים כי חייבת להיות לכם מוטיבציה גבוהה בכדי שתוכלו להתמיד. ולכן, אנו מעודדים את כל המתאמנים שלנו לשאול את עצמם מדוע הם רוצים לרוץ מרתון. לדוגמא:

  • “אני רוצה לפרוץ את המחסום המחשבתי”
  • “אני מוכרח להוכיח לעצמי שאני יכול”
  • “הצבתי לעצמי מטרה: לשפר את ההישג מהמרתון הקודם” ועוד…

הכנה לאימון מרתון בצורה מקוונת

"מה דעתכם על צפייה בסרטוני מוטיבציה ביוטיוב בתור אימון מקוון?"

סרטונים שכאלו לא מזיקים, אך חשוב להבין: הם לא נחשבים הכנה למרתון בצורה מקוונת.

ברשת ישנם המון מדריכים וטיפים;  אימוני ריצה אונליין  – כתובים ומצולמים, שעיקר התוכן בהם הוא אכן החדרת מוטיבציה, עידוד וחיזוק מנטלי.

במידה וגם אתם רוצים להיערך ולהתאמן לקראת מרתון, עליכם לעשות זאת עם תוכנית אימונים מותאמת אישית, שתעניק לכם מסגרת, תעקוב אחר הביצועים שלכם ותקדם אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה
קבע שיחת ייעוץ עם מאמן בחינם!

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?