איש ברזל - תוכנית אימון | Private Coaching Online | טריאתלון, ריצה, רכיבה

תוכנית אימון לאיש ברזל

התחל להתאמן מ- 16 ועד 40 שבועות לפני מועד התחרות

תכנית אימון אישית ברמה הגבוהה בעולם החל מ-99 ש"ח לחודש​

כל האימונים מובנים ונטענים ל- ZWIFT, wahoo EL, GARMIN ועוד אפליקציות תומכות

פעם ראשונה

החל מ-99 ש"ח
לחודש

להגיע לקו הסיום עם חיוך, תוך שליטה בתחרות.

תכנית אימונים המותאמת במיוחד עבור ספורטאים שלהם זהו המפגש הראשון עם האתגר

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 16-40 שבעות
  • ממוצע שבועי: 12-14 שעות אימון
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

רמת ביניים

החל מ-99 ש"ח
לחודש

קפיצת מדרגה בכל המקצועות, חיזוק הנקודות החלשות והבאת הנסיון לידי ביטוי

שיפור הישגים באיש ברזל

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 16-40 שבעות
  • ממוצע שבועי: 13-16 שעות אימון
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

רב-ברזל

החל מ-99 ש"ח
לחודש

איש ברזל מנוסה שלא מתכוון להשאיר שום דבר על המסלול.

לא לבעלי לב חלש.

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 16-40 שבעות
  • ממוצע שבועי: 17-20 שעות אימון
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

איך להתאמן לתחרות איש ברזל

קורס הכנסה לדואתלון

במהלך האימונים לתחרות

תצטרכו להקריב המון שעות לאימונים וגם להתאוששות ולפעמים תרגישו עייפים מאוד במהלך היום. חשוב מאוד לזכור את המשפחה הקרובה שלכם ולזכור שזה בסה”כ תחביב. נסו להחזיר להם בכל הזדמנות שתוכלו כדי לקבל את התמיכה הכל כך חשובה מהבית. בכל מקרה, תכינו את השותפים לעבודה ואת המשפחה שלכם לתקופה מאתגרת בה תהיו באימונים ארוכים מחוץ לבית ביום שבת ולימים בהם לא תרצו לקום מהספה.

טריאתלון למרחק איש ברזל

הנקרא גם טריאתלון ארוך היא תחרות הסיבולת החד יומית הקשה ביותר. ישנן תחרויות ארוכות יותר אך הן נפרסות על יותר מיום אחד. זמן הגג באיש הברזל הוא 17 שעות והמקצוענים מסיימים אותו בפחות מ-8 שעות. אליפות העולם מתקיימת מדי שנה באי קונה, הוואי לשם מגיעים הספורטאי קבוצות הגיל הטובים בעולם המתחרים לצד המקצוענים הטובים בעולם, כאשר המנצח יוכתר כאלוף העולם באיש הברזל. למדריך התחרויות לאיש ברזל

אימונים לאיש ברזל

הם ללא ספק האתגר הקשה יותר מאשר התחרות עצמה. ההכנות הספציפיות אורכות בדרך כלל כ-4-6 חודשים כאשר לפניהן כמובן שמומלץ להיות בכושר מעולה ולהשלים טריאתלון למרחק חצי איש ברזל. במסגרת ההכנה הספציפית חשוב מאוד לעבוד עם תוכנית אימון הדרגתית וייעודית למרחק הזה על מנת להביא את המתאמן ביכולת המתאימה להשלים את המרחק וללא פציעות. תהליך ההתקדמות הוא איטי וניתן דגש משמעותי על העלאת הנפחים במיוחד בשלב הבסיס, תוך כדי עבודת חיזוקים עם תרגילי כוח ספציפיים ולאחר מכן העלאת העצימות בשלב הבנייה.

למדריך הכוח המלא לספורטאי הסיבולת

שאלות נפוצות

מומלץ להשתתף באיש ברזל לאחר לפחות שנתיים של אימונים על מנת להימנע ככל הניתן מפציעות. יש גם הרבה מתאמנים שהתאמנו הרבה פחות – על דור האינסטנט בשוונגבהינתן נסיון הולם בענפי סיבולת אחרים, או לכל הפחות באחד מענפי הטריאתלון, התקופה הספציפית המינימלית להכנה טובה לאיש ברזל היא כחצי שנה.

בישראמן הישראלי משתתפים בדרך כלל כ- 150 – 200 משתתפים במרחק המלא ובתחרויות המבוקשות בחו” אף יותר מ- 3500 בכל תחרות. לרשימת התחרויות הפופולריות

לא. באיש ברזל כמו בטריאתלון, אפשר להשתמש באופני כביש בתצורה רגילה

שיא העולם באיש הברזל נקבע על ידי יאן פרודנו ועומד על 7:35 שע’ ושיא ישראל נקבע על ידי גלעד רותם ועומד על 8:20 שע’. זמן טוב הוא כמובן דבר יחסי אך בעיני ישראלים רבים זמן טוב מעשר שעות הוא זמן מצויין ויש כ-15-20 ישראלים שירדו מזמן זה.

זה שלנו וזה כאן אצלינו באילת. הישראמן היא תחרות הבית המווה את אליפות ישראל למרחק איש הברזל ומתקיימת מדי שנה באילת בחודש ינואר. התחרות נחשבת לאחת הקשות בעולם בעיקר בגלל מסלול הרכיבה הקשה בהרי אילת הסובל בדרך כלל מרוחות חזקות ותנאי קור.

התחרויות הפופולריות עבור הישראלים מתקיימות בדרך כלל בקיץ, מה שמאפשר לישראלים להתאמן בחורף ובאביב. במהלך חודשי הקיץ מתקיימות מספר תחרויות מעולות באירופה כמו איש הברזל באוסטריה, פרנקפורט, המבורג וויטוריה. כפעם ראשונה מומלץ לבחור מסלול שטוח יחסית עם תנאי מזג אוויר טובים וכל אחת מהאפשרויות האירופאיות מעולה.

למדריך המלא לבחירת איש ברזל

תוכנית אימון מקצועית אישית ומדוייקת- הדרך הבטוחה להצלחה

ריצה - רכיבה - טריאתלון - ישראמן - דואתלון

ציור של גלגל שיניים

ניצול נכון של
המשאבים

תוכנית אימון המתאימה לרמתך ולאורח חייך תאפשר תהליך מוצלח ומהנה, הגעה עם חיוך וסיפוק גדול לקו הסיום תוך איזון נכון עם יתר מעגלי החיים, המשפחה והקריירה.

תוכנית אימון מותאמת אישית המתקדמת לפי הקצב שלך, הניתנת לשליטה והנחיה עם האפליקציות המתקדמות והשעונים החכמים, תאפשר מיצוי פוטנציאל מרבי של הזמן שלך

ציור של זכוכית מגדלת

ניהול
סיכונים

תכניות העבודה מדויקות ומבוקרות, מבוססות על מחקר וניסיון של מעל 10 שנים בליווי מאות ספורטאים.
ניהול הסיכונים המחמיר, החל מהתאמת התוכנית הנכונה עבורך, דרך ההתאמה בקצב ההתקדמות שלך והעבודה לפי סרגל מאמצים מתוכנן, תקטין למינימום את הסיכונים שלך לעומס יתר ולהגעה לשיא מוקדם מדי.

ציור של טיל

מקצוענות
ללא פשרות

אי אפשר להיות מוכנים מדי, אי אפשר לדעת מספיק.
מאגר ההדרכה שלנו יעניק לך את כל הידע הדרוש, ההבנה שמעבר, החל מהיסודות ועד לטיפים הקטנים שיהפכו את החוויה למקצועית ומעשירה. צוות האימון שלנו יענה לכל שאלה שיש לך בדוא”ל.

ידע זה כוח. למדריך הכוח לספורטאי סיבולת - חינם!​

כיצד תשיג את המטרה שלך?

המספר 1

בחר את המטרה
שלך

תוכנית אימון אישית היא האמצעי שלך להשגת המטרה. לפני תחילת האימונים, חשוב להגדיר בבירור את המטרה אותה נרצה להשיג במהלך העונה הקרובה

קרא עוד

המספר 2

בחר את הרמה ואת המשאבים

לכל מטרה בנינו תכניות המתאימות לספורטאים ברמות שונות. לאחר מכן מגדיר הספורטאי את משך העונה ואת כמות השעות השבועיות אשר יוקדשו לתכנית. על ידי כך, הספורטאי קובע תוכנית אימונים המתאימה באיזון הנכון לאורח חייו. בכל תוכניות האימון שלנו יש גם תוכנית כוח ייעודית ומפורטת

המספר 3

התחל להתאמן לקראת המטרה

עקוב אחר תוכנית האימון האישית שלך באפליקציית ה- Training Peaks שם תמצא מדי יום את האימון האישי שלך.
הסנכרון עם אפליקציות ושעונים חכמים יסייע לך לבצע במדויק את ההנחיות ומאגר ההדרכה שלנו יסייע במענה על שאלות והרחבת הידע. לכל שאלה שיש לך, צוות האימון ישמח לענות במייל.  

הכל ברור, מתי מתחילים?

ספורטאים ממליצים

“סיימתי בהצלחה יתרה (מבחינתי) את הישראמן המלא ב- 11:00:37 שעות, נכנסתי לשיגעון הטריאתלון לפני כ4.5 שנים, הקואצ’ המקצוען תום מרמרלי הכין אותי לתחרות עם תוכנית מאתגרת אבל מאוד מאוזנת ואפשרית לביצוע שהכינה אותי באופן האיכותי והמדויק ביותר עבורי, שאפו ענק!!!”​

רועי מבס

ישראמן מלא 2019

״הכרתי את מאמן העל תום מרמרלי ונקבעו היעדים… מאז השלמתי את החצי ישראמן ואיירונמן המבורג, אחרי חודשים של אימוני שחיה, רכיבה וריצה שבעצם היו לימוד יום יומי והתמקצעות בתחום. תודה ענקית לתום על תוכניות האימון, המקצוענות ולימוד, אתה דוגמה אישית למצויינות וניהול תחרות״​

נתן עמיחי

איירונמן המבורג 2019

“הצטרפתי למסגרת חדשה עם תום שהכניס אותי לעניינים בצורה הכי מקצועית שיש, ליווי צמוד שלהאלוף תום מרמרלי שאת הזמנים הרשומים מטה צריך לזקוף בעיקר לזכותו, עשית הרבה הרבה מעבר ועוד נכונה לנו דרך קדימה! ראשון מבין הישראלים בתוצאה 9:30 ומקום 6 בקטגוריה”​

יפתח גנון

איירונמן אוסטריה 2017

רוצה לקבל ממני טיפים למייל?

אני לא מתכוון לשלוח לך ספאם.

הכר את המאמן

המאמן תום מרמרלי

תום מרמרלי

היי, אני תום מרמרלי.
התחלתי את דרכי בענף הטריאתלון בזמן השירות הצבאי כתחביב נטו ומאז עברו קצת יותר מ-13 שנים. בזכות עבודה קשה, תכנון מדוקדק והתמדה, הצלחתי להתברג כספורטאי חובבן בטופ הארצי בענף איש הברזל וגם לכבוש כמה פסגות בחו״ל.

– אלוף הארץ באיש ברזל (ישראמן מלא) 2012-2014
– קריטריון והשתתפות באליפויות העולם באיש ברזל ובחצי איש ברזל
– אלוף הארץ בחצי איש ברזל 2019
– סגן אלוף הארץ באולטראמן 2019 עם תוצאה מהטובות אי פעם למרחק זה
– מקום 3 באליפות אירופה בחצי איש ברזל ק.ג 2019 ושיא ישראלי של 04:06
מרתון תל אביב 2020 מקום 5 כללי
– ועוד עשרות תחרויות טריאתלון, איש ברזל ומרתונים

שיטות האימון שלי מבוססות על 13 שנים של ניסיון ולימוד עצמי ועוד 8 שנים כמאמן קבוצות טריאתלון ומאות טריאתלטים לתחרויות איש ברזל ואירועי סיבולת אחרים. בשנים האחרונות אני מאמן בשלט רחוק ספורטאים מכל העולם באמצעות אפליקציית Training Peaks. אימנתי והקמתי את קבוצת הטריאתלון הגדולה בישראל טריהארד ואימנתי את קבוצת סוהוטים בראשון לציון. בשנים 2016-2017 נבחרתי למאמן השנה בתחום הטריאתלון וספורטאי השנה בתחום טריאתלון איש הברזל על ידי קוראי שוונג

כל מה שצריך לדעת
כדי להיות ספורטאי טוב יותר

ריצה · רכיבה · דואתלון · איש ברזל · אולטראמן · אולטרא מרתון

שחייה בים
איך מתחילים

שחייה, רכיבה וריצה – אימון לטריאתלון!

אחת מתחרויות הספורט המאתגרות, המורכבות והמסקרנות ביותר, היא ללא כל ספק תחרות הטריאתלון. בשונה מענפי ספורט שונים המתמקדים אך ורק בענף ספציפי, הטריאתלון משלב שלושה ענפים שונים, כאשר על המתאמנים

מכשירים תומכים

חיבור לזוויפט Zwift

שימוש באימונים מובנים מתכנית האימונים בתוכנת Zwift ניגשים לחשבון ה- Zwift במחשב. נכנסים ל- Profile ומשם ל- Connections. מתחת לרישום של Trainingpeaks לוחצים על Connect. 2.יש לאשר את החיבור בין

גלילה למעלה