למי מתאימה תוכנית אימון לריצה באינטרנט? | גל תיכון | אימון לטריאתלון

למי מתאימה תוכנית אימון לריצה באינטרנט?

חכו רגע, לאן אתם רצים? גם אם עד כה לא מצאתם את פורמט האימונים האידיאלי בעבורכם – בגלל אילוצי לוחות זמנים ועד עלויות גבוהות, אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על אימון ריצה מקצועי. אנחנו שמחים להציג בפניכם את התוכנית שלנו: תוכנית אימון לריצה באינטרנט! 

התוכנית שלנו מותאמת לאלו מכם המעוניינים לרוץ את המרחקים הבאים:

תוכנית אימון לריצה באינטרנט – מה אנחנו מציעים לכם?

לא משנה כמה פעמים התחלתם לרוץ ובטח שלא משנה כמה פעמים הפסקתם. כעת, יש לכם אפשרות להתחיל מחדש עם תוכנית האימונים הייחודית שלנו. בתוכנית הזו, האחריות וחובת ההוכחה – עליכם! בכדי להתחיל את התוכנית, יהיה עליכם לשרטט את “מפת המתאמן” שלכם:

  • סימון המטרה שלכם ובהתאם, בחירת האימון המתאים לכם. לדוגמא: המטרה שלכם היא לרוץ מרתון ועל כן האימון המתאים הוא תוכנית אימונים ייעודית וממוקדת למרתון.
  • תכנון ושיבוץ האימונים בהתחשבות מלאה בלוחות הזמנים והשגרה שלכם
  • התמסרות שלכם לשילוש הקדוש: השקעה באימונים, השקעה בתזונה וזמן התאוששות

ההצלחה שלכם באימונים תלויה בדברים הבאים:

אז איך זה עובד בפועל?

אנחנו מדריכים אתכם, אך לא מאמנים אתכם. אנחנו נותנים לכם את כל הכלים החיוניים להצלחה, אך האחריות לביצוע – היא עליכם! בעלות של 99 שקלים לחודש, גם אתם תוכלו ליהנות מתוכנית מקצועית, יעילה ומותאמת אישית – לאורח החיים ולמטרות שלכם. כפי שאתם מבינים, מדובר על עלות נוחה שזולה יותר ממאמנים אישיים, מריצות קבוצתיות ואפילו ממינוי לאימוני זום שונים.

למי מתאימה תוכנית אימון לריצה באינטרנט?

מדוע מתאמנים מתקשים לשמור על מוטיבציה לאורך האימונים?

ישנם המון מתאמנים שהכריזו יותר מפעם אחת: “זהו, אני מתחיל לרוץ! לא מעניין אותי כלום!”. למרות ההכרזה המבטיחה והמשכנעת, הם לא הצליחו להתמיד באימונים וכך גם לא כבשו את היעד שלהם. איך זה קורה?

  • אימון בפורמט לא מתאים – ישנם אימוני קבוצות, אימונים אחד על אחד וגם מתאמנים שיוצאים לדרך מבלי שיש להם כל ליווי. במידה וגם אתם לא מצליחים להתמיד ולכן גם לא כובשים את המטרות שלכם, הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא האם האימון מתאים לאורח החיים שלכם, למטרות שלכם ולנקודת הפתיחה שלכם.  
  • אפס טכניקה – ריצה היא הרבה מעבר לנעילת נעלי ריצה ויציאה לדרך. ריצה היא טכניקה! מבלי שאתם נצמדים לטכניקת הריצה המומלצת והבריאה, אתם יכולים להגיע מהר מאד למצב של שחיקה וכאבים שגם יגרמו לכם לפרוש.
  • בחירה בציוד לא מתאים – הריצה מספקת, מהנה, ממריצה ומעצימה. בכדי להבטיח שהיא אכן תהיה כזו, אתם צריכים גם להצטייד בלבוש נוח ונעלי ריצה מתאימות. תתפלאו עד כמה בחירה בציוד לא מתאים יכולה להשפיע על חווית הריצה שלכם ובהתאם גם על ההתמדה. 
  • אימוני כוח מתאימים – בריצה מופעלים כוחות אדירים על מערכת השרירים והשלד. למעשה, בכל צעד, מופעל עומס של פי 3-5 ממשקל הגוף שלכם! תדמיינו כמה עומס עובר דרך המפרקים הקטנים והגדולים, השרירים, הגידים והרצועות שלכם. ללא אימוני כוח ממוקדים לריצה, וגוף עמיד, הסבירות לפציעה גדולה מאוד. בכל תוכניות האימון שלנו, מצורפים גם אימוני כח ייעודים כדי להפוך אתכם לרצים חזקים ועמידים יותר. למדריך הכוח לרצים <<
  • נעלי ריצה – נעלי ריצה לא מתאימות אחראיות לרוב הפציעות אצל רצים! רגע לפני שאתם נכנסים לשגרת ריצה אינטנסיבית או מעלים את עומס האימונים, אתם חייבים לוודא שהנעליים מתאימות אליכם. הכנו מדריך מקיף במיוחד על איך לבחור נעלי ריצה ואתם כמובן מוזמנים גם לשאול אותנו שאלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?