עשו את זה נכון: בחירת תוכנית אימון למתחילים, מתקדמים ומנוסים - אימון אישי

איך בוחרים תוכנית אימון

תחרות המטרה

זו נקודת המוצא. אם אתם מתאמנים לתחרות מרתון חשוב כמובן ראשית לבחור תכנית המיועדת להשלמת ריצת מרתון ולה מאפיינים ייחודיים כדי לעמוד בדרישות הפיזיולוגיות של ריצת מרתון.

אם תחרות היעד שלכם היא טריאתלון למרחק ספרינט, חשוב לבחור את אחת מתכניות הספרינט, ולא לבחור תכנית למרחק ארוך יותר, בה הדרישות הפיזיולוגיות שונות והדגשים שונים.

נפח אימונים שבועי

תוכנית טובה היא קודם כל כזו שיהיה ניתן לעמוד בה. אנו מציעים מגוון אפשרויות בנפחים שונים.

כאשר מתלבטים באיזו תכנית לבחור, חשוב להתייחס למספר השעות השבועיות ולבחור תכנית ריאלית אותה ניתן יהיה לבצע בהתאם ללוח הזמנים האישי שלך והעומס בחיים.

משך התכנית בחודשים

בעת בחירת משך התוכנית יש לקחת בחשבון את רמת הכושר הנוכחית שלך. מהי נקודת הפתיחה. לאחר מכן נתחשב כמובן מהי תחרות המטרה שלך.

המטרה היא להגיע מנקודת המוצא לנקודת היעד בצורה המתאימה ביותר לספורטאי.

ההתקדמות צריכה להיות הדרגתית על מנת להימנע מפציעות ועומס יתר.

ככל שההכנה תהיה ארוכה יותר, גרף ההתקדמות יהיה מתון יותר ובטיחותי יותר.

עדיין לא בטוח? צור קשר עם צוות האימון הטוב בישראל

רמת תכנית האימון

רמת תכנית האימון

שלוש רמות: מתחילים, מתקדמים, מנוסים מאוד כל אחת מתוכניות האימון אותן אני כותב, מתחילה בחשיבה על הספורטאי בקצה שצריך להשתמש בה ולכן בחרתי להבדיל בין

קרא עוד »
תוכנית אימון לאיש ברזל

תוכנית אימון לאיש ברזל

אימון לאיש ברזל תכנית אימונים לאיש ברזל,169 ש”ח לחודש טיפים לאיש ברזל איש ברזל 169 ש”ח לחודש הולכים על האתגר הגדול? חולמים הוואי? אנחנו אתכם.

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה
קבע שיחת ייעוץ עם מאמן בחינם!

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כח יקדמו אותך?