טריאתלון אולימפי - תוכנית אימון | Private Coaching Online | טריאתלון ריצה רכיבה

אימון לטריאתלון אולימפי

תוכנית אימון ומענה אישי ב-99 ש"ח לחודש​

כל האימונים מובנים ונטענים ל- ZWIFT, wahoo EL, GARMIN ועוד אפליקציות תומכות

פעם ראשונה

החל מ-99 ש"ח
לחודש

להגיע לקו הסיום עם חיוך, תוך שליטה בתחרות.

תכנית אימונים המותאמת במיוחד עבור ספורטאים שלהם זהו המפגש הראשון עם האתגר

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 12-20 שבעות
  • ממוצע שבועי: 6 שעות אימון
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

רמת ביניים

החל מ-99 ש"ח
לחודש

קפיצת מדרגה בכל המקצועות, חיזוק הנקודות החלשות והבאת הנסיון לידי ביטוי

שיפור תוצאה במרחק אולימפי או חיזוק כל הענפים

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 12-20 שבעות
  • ממוצע שבועי: 8 שעות אימון
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

מתקדמים

החל מ-99 ש"ח
לחודש

טריאתלט מנוסה שלא מתכוון להשאיר שום דבר על המסלול.

לא לבעלי לב חלש.

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 12-20 שבעות
  • ממוצע שבועי: 12 שעות אימון
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

בטח יש לך שאלות... השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות

5stars

“אני פשוט מרגיש שאני מדוייק ואני באמת רואה את עצמי ממשיך להתאמן לטווח רחוק בשביל להשיג תוצאות

אני מאוד ממליץ על תום באופן מקצועי והנושא מאוד מתאים לי ומסתדר לי, אני ממליץ לקחת תוכנית לדרך ארוכה שתביא אתכם לתוצאות”

ניסן בן עמרם

5stars

“בגיל 40 החלטתי לעשות מהפך, ירדתי 50 קילו במשקל הפסקתי לעשן והתחלתי לעשות טריאתלונים

העלתי את ה-FTP שלי בשנה וחצי מ-280 ל-350, זכיתי במקום שלישי באליפות הארץ בנג”ש

אני ממליץ מאוד על תום כמאמן המקצועי והטוב ביותר בתחום”

גדי שניידר

5stars

“השיפור המתמיד ונטול הפציעות רק הולך וגובר וזה תודות להידבקות שלי לתוכנית האימונים המדוייקת של תום.

לפני שהצטרפתי לתוכנית לא תיארתי לעצמי שאוכל להגיע להישגיות שאני חווה כיום וללא ספק זה תודות לטיפול המקצועי והמסור של תום”

אמיר וגנשטיין

ידע זה כוח. למדריך הכוח לספורטאי סיבולת - חינם!​

איך להתאמן לטריאתלון אולימפי

קצת על טריאתלון למרחק אולימפי

טריאתלון אולימפי הוא טריאתלון למרחקים של 1500 מטר שחייה, 40 ק”מ רכיבה על אופניים ו-10 ק”מ ריצה שהם בדיוק כפול ממרחקי טריאתלון ספרינט. טריאתלון אולימפי הוא המרחק הקלאסי של טריאתלון והוא נקרא אולימפי בגלל שזהו המרחק הרשמי למקצה הטריאתלון באולימפיאדה (באולימפיאדה אין מקצה טריאתלון ספרינט). 

בשנים האחרונות ובמיוחד לקראת אולימפיאדת טוקיו היתה התרחשות בנוגע לשינוי מקצה הטריאתלון האולימפי למרחקי הספרינט אך ההחלטה נדחתה לאולימפיאדת 2024. מרחק זה הוא הנפוץ והפופולרי ביותר בתחרויות הטריאתלון בישראל ויש כ-10 תחרויות למרחק זה, בהן יש אפשרות גם להשתתף במרחק הספרינט אך אין אפשרות להשתתף במרחקים ארוכים יותר.

הכנה לאיש הברזל אונליין

איך מתאמנים לטריאתלון אולימפי

האימונים לכל טריאתלון צריכים להתחלק לאימוני שחייה, רכיבה, ריצה וכוח. למי שמתכוון להשתתף בפעם הראשונה בטריאתלון למרחק האולימפי, מומלץ כמובן להגיע למרחק התחרות של כל אחד מענפי הטריאתלון בנפרד. באופן כללי בתחרויות סיבולת ארוכות לא מומלץ לבצע את כל מרחקי התחרות כאימון לפני האירוע עצמו אלא להעלות בהדרגתיות את העומסים. 

לספורטאים המנוסים טריאתלון אולימפי יכול להיות מהיר מאוד ולכלול הרבה אימונים גם מעבר למרחקי התחרות. בתוכניות למתחילים ננסה לאורך התוכנית להעלות בעדינות את המרחקים וגן לשלב אימוני החלפה הכוללים שני ענפים לפחות, אחד אחרי השני ברצף. שתי יחידות מכל ענף בשבוע הם המינימום על מנת לראות התקדמות הדרגתית ונכונה, ועדיף לחלק את העומס על יותר אימונים מאשר לעשות פחות אימונים אבל יותר ארוכים.

מהו זמן טוב לטריאתלון אולימפי?

תוצאה טובה לטריאתלון למרחק אולימפי תלויה קודם כל במסלול וברמת המתחרים. להבדיל מהרוב המוחלט של ענפי הספורט, לא קיים באמת שיא עולם בטריאתלון מאחר וכל מסלו להוא שונה לחלוטין והתנאים משפיעים מאוד על התוצאה. הזמנים של המתחרים הטובים בעולם הם כ- 1:45 שעות המחולקים לכ- 16 דקות שחייה, 55 דקות רכיבה ועוד 30 דקות ריצה.

תוצאה טובה עבור חובבן בתחרות סטנדרטית היא פחות מ- 2:30 שעות, אך כמובן שיש חובבנים מסיימים בזמנים גם יותר מהירים מזה. חלוקה ממוצעת של טריאתלון אולימפי בתוצאה של 2:30 שעות היא 30 דקות שחייה, 1:15 שעות רכיבה ועוד כ- 45 דקות ריצה.

טריאתלון באולימפיאדה

בשנת 2000 נכנס הטריאתלון לראשונה לאולימפיאדה באולימפיאדת סידני ומאז התקיים הטריאתלון באולימפיאדות באתונה, בייג’ינג, לונדון וריו. מרחק הטריאתלון באולימפיאדה הוא כאמור 1500 מטר שחייה, 40 ק”מ רכיבה על אופניים ועוד 10 ק”מ ריצה.
בשנת 2000 ניצחו: סיימון ויטפילד ובריגיטה מקמהון
בשנת 2004 ניצחו: האמיש קרטר וקייט אלן
בשנת 2008 ניצחו: יאן פרודנו ואמה סנואוסיל
בשנת 2012 ניצחו: אליסטר בראונלי וניקולה ספיריג
בשנת 2016 ניצחו: אליסטטר בראונלי וגוון יורגנסן


בשנת 2016 היה רון דרמון לישראלי הראשון שהשתתף באולימפיאדה בענף הטריאתלון ולשנת 2020 מועמדים שני ישראלים להעפיל לאולימפיאדה – האחים שחר ורן שגיב אשר צברו נקודות בסבב העולמי.

שאלות נפוצות

בישראל יש כ-8 תחרויות למרחק אולימפי אשר מאורגנות תחת איגוד הטריאתלון. התחרות הכי גדולה למרחק אולימפי בישראל היא טריאתלון תל אביב בו משתתפים מדי שנה כ-1500 משתתפים. הזינוקים בדרך כלל מחולקים לפי קבוצת גיל ומגדר ולכן בזינוק עצמו לא כולם מזנקים יחד.

לפי הגדרת איגוד הטריאתלון העולמי, המרחק האולימפי הוא רשמי רק עבור בוגרים. בוגרים מוגדרים מעל גיל 19. יחד עם זאת גם בעולם וגם בישראל אפשר להשתתף בטריאתלון אולימפי כבר מגיל 18 אך לא קודם לכן

הכר את המאמן

המאמן תום מרמרלי

תום מרמרלי

היי, אני תום מרמרלי.
התחלתי את דרכי בענף הטריאתלון בזמן השירות הצבאי כתחביב נטו ומאז עברו קצת יותר מ-13 שנים. בזכות עבודה קשה, תכנון מדוקדק והתמדה, הצלחתי להתברג כספורטאי חובבן בטופ הארצי בענף איש הברזל וגם לכבוש כמה פסגות בחו״ל.

– אלוף הארץ באיש ברזל (ישראמן מלא) 2012-2014
– קריטריון והשתתפות באליפויות העולם באיש ברזל ובחצי איש ברזל
– אלוף הארץ בחצי איש ברזל 2019
– סגן אלוף הארץ באולטראמן 2019 עם תוצאה מהטובות אי פעם למרחק זה
– מקום 3 באליפות אירופה בחצי איש ברזל ק.ג 2019 ושיא ישראלי של 04:06
מרתון תל אביב 2020 מקום 5 כללי
– ועוד עשרות תחרויות טריאתלון, איש ברזל ומרתונים

שיטות האימון שלי מבוססות על 13 שנים של ניסיון ולימוד עצמי ועוד 8 שנים כמאמן קבוצות טריאתלון ומאות טריאתלטים לתחרויות איש ברזל ואירועי סיבולת אחרים. בשנים האחרונות אני מאמן בשלט רחוק ספורטאים מכל העולם באמצעות אפליקציית Training Peaks. אימנתי והקמתי את קבוצת הטריאתלון הגדולה בישראל טריהארד ואימנתי את קבוצת סוהוטים בראשון לציון. בשנים 2016-2017 נבחרתי למאמן השנה בתחום הטריאתלון וספורטאי השנה בתחום טריאתלון איש הברזל על ידי קוראי שוונג

רוצה לקבל ממני טיפים למייל?

אני לא מתכוון לשלוח לך ספאם.

כל מה שצריך לדעת
כדי להיות ספורטאי טוב יותר

ריצה · רכיבה · דואתלון · איש ברזל · אולטראמן · אולטרא מרתון

למי מתאימה תוכנית אימון לריצה באינטרנט?
אימון נכון

למי מתאימה תוכנית אימון לריצה באינטרנט?

חכו רגע, לאן אתם רצים? גם אם עד כה לא מצאתם את פורמט האימונים האידיאלי בעבורכם – בגלל אילוצי לוחות זמנים ועד עלויות גבוהות, אין זה אומר שאתם צריכים לוותר

אימון נכון

אימון לריצת חצי מרתון – למקומות, היכון, צאו!

בעוד חבריכם מתגאים על שהם סיימו בהצלחה ריצה של עשרה קילומטרים, אתם מכוונים לקצת יותר – ריצת חצי מרתון! היערכות עצמאית שלכם – מנטלית ופיסית, לריצת חצי המרתון, אפשרית. עם

תום מרמרלי בתהליך השיקום של 9 חודשים לאולטראמן
תחרויות, ציוד ותזונה

אולטרה מה? אולטראמן. התחרות הקשה בישראל

אולטראמן – תחרות המשלבת שחייה, רכיבה וריצה בשלושה ימים 10 ק”מ שחייה, 420 ק”מ רכיבה על אופניים, 84.4 ק”מ ריצה. שלושה ימים. צא! אתם בטח שואלים מה חשבתי לעצמי כשנרשמתי

גלילה למעלה

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?