אימון לרכיבה באופניים – עשו זאת בדרך ובזמן שלכם | Private Coaching

אימון לרכיבה באופניים – בדרך ובזמן שלכם

סימנתם לעצמכם מטרה שאתם רוצים לכבוש: טריאתלון!

כידוע, ענף הספורט המאתגר מצריך מכם להפגין יכולות פיסיות ומנטליות בשלושה ענפים שונים: שחייה, רכיבה וריצה. בטריאתלון, אין ענף ספורט שחשוב יותר מהאחר, או כזה שאפשר להשקיע בו פחות בהשוואה לענפים אחרים.

בתחרות, תרכבו לאורך 20-180 ק”מ, מה שמצריך מכם להכיר טכניקות רכיבה, לדעת כמה כוח “ראוי” להשקיע בה, לשפר את הביצועים ולהגיע כמה שיותר מוכנים. 

תוכלו להתאמן על הרכיבה שלכם בכמה אופנים שונים:

אנחנו מציעים לכם תוכנית אימונים דיגיטלית, נוחה, גמישה וכזו שמותאמת אך ורק אליכם:

  • אתם מתאמנים בימים הנוחים ובשעות הנוחות לכם (גם אם זה אומר להתאמן בעשר בלילה או בחמש בבוקר)
  • אינכם צריכים להתאים את עצמכם לקצב של קבוצה, אלא שהאימון מותאם לנקודת הפתיחה שלכם

אז מה צריך בכדי להתחיל להתאמן?

החלטתם לרכב כל הדרך להצלחה בטריאתלון? בכדי להצליח בתוכנית הכנה לטריאתלון אתם צריכים שלושה דברים:

  • אופניים
  • מוטיבציה
  • התמדה

אנחנו מעניקים לכם את התשתית הנדרשת להצלחה!

האחריות שלכם היא להתייצב לאימונים, להתמיד בהם ולרכב כל הדרך אל המטרות שהצבתם לעצמכם. אז שנתחיל?

אימון לרכיבה באופניים עם מאמן אישי

"לא כדאי לי לבצע אימון לרכיבה באופניים עם מאמן אישי?"

זו אכן אפשרות. עם זאת, חשוב לזכור כי הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה. ולמה הכוונה? אימון לרכיבה באופניים עם מאמן מותנה ב-2 דברים:

  • התחשבות בלוח הזמנים של המאמן (ולא רק בזה שלכם…)
  • הוצאה כספית גבוהה מאד

האם אימון לרכיבה באופניים עם מאמן אישי יקר יותר? התשובה היא שכן כמובן.

תוכנית האימונים שלנו מוצעת לכם בעלות של החל מ- 99 שקלים בחודש. תוכנית המתחילים לדוגמא, מצריכה מכם להשקיע בממוצע 5.5 שעות שבועיות.

כעת, נסו לחשב כמה כסף תצטרכו להשקיע עבור חמש שעות אימון שבועיות עם מאמן צמוד. כן, אתם לא טועים: מאות שקלים.

"כמה שעות בשבוע אצטרך להתאמן בכדי לשפר את סף ה-FTP?"

אנו מציעים 3 תוכניות שונות לאימוני רכיבה. איך בוחרים את התוכנית? בהתאם לנקודת הפתיחה שלכם:

  • תוכנית המתחילים אורכת בין 8-12 שבועות. ממוצע שבועי – 5.5 שעות אימון
  • תוכנית “רמת ביניים” אורכת 8-12 שבועות. ממוצע שבועי – 7 שעות אימון
  • תוכנית “רוכב מנוסה” אורכת גם היא בין 8-12 שבועות. ממוצע שבועי – 10 שעות אימון
אנו מציעים גם תוכניות הכנה לדואתלון וכאמור גם לטריאתלון 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה
קבע שיחת ייעוץ עם מאמן בחינם!

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כח יקדמו אותך?