אימון לדואתלון - קורס הכנסה לדואתלון | Private Coaching Online

אימון לדואתלון - שיפור הרכיבה והריצה

אימון עם תוכנית מדוייקת ליעד מעלה את הסיכוי להצלחה ב-50%

כל האימונים מובנים ונטענים ל- ZWIFT, wahoo EL, GARMIN ועוד אפליקציות תומכות

מתחילים

החל מ-99 ש"ח
לחודש

מתאים למתאמנים מתחילים

תכנית אימונים המותאמת במיוחד עבור ספורטאים מתחילים המסוגלים לרוץ\לרכוב למשך שעה ברצף

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 8-12 שבעות
  • יחידות אימון בשבוע: 2 רכיבה, 2 ריצה, 2 כוח
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

רמת ביניים

החל מ-99 ש"ח
לחודש

רמת הביניים, מיועדת עבור טריאתלטים\דואתלטים עם נסיון

התקדמות, חיזוק

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 8-12 שבעות
  • יחידות אימון בשבוע: 3 רכיבה, 2 ריצה, 2 כוח
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

מתקדמים

החל מ-99 ש"ח
לחודש

דואתלט \ טריאתלט מנוסה שלא מתכוון להשאיר טיפה של זיעה בגוף.

שיפור ביצועים למתאמן מנוסה

  • תוכנית גמישה וניתנת לעריכה עצמאית
  • משך התוכנית: 8-12 שבעות
  • יחידות אימון בשבוע: 3 רכיבה, 3 ריצה, 2 כוח
  • שאלות לצוות האימון במייל
  • מקושרת למרכז ההדרכה

בטח יש לך שאלות... השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות

5stars

“אני פשוט מרגיש שאני מדוייק ואני באמת רואה את עצמי ממשיך להתאמן לטווח רחוק בשביל להשיג תוצאות

אני מאוד ממליץ על תום באופן מקצועי והנושא מאוד מתאים לי ומסתדר לי, אני ממליץ לקחת תוכנית לדרך ארוכה שתביא אתכם לתוצאות”

ניסן בן עמרם

5stars

“בגיל 40 החלטתי לעשות מהפך, ירדתי 50 קילו במשקל הפסקתי לעשן והתחלתי לעשות טריאתלונים

העלתי את ה-FTP שלי בשנה וחצי מ-280 ל-350, זכיתי במקום שלישי באליפות הארץ בנג”ש

אני ממליץ מאוד על תום כמאמן המקצועי והטוב ביותר בתחום”

גדי שניידר

5stars

“השיפור המתמיד ונטול הפציעות רק הולך וגובר וזה תודות להידבקות שלי לתוכנית האימונים המדוייקת של תום.

לפני שהצטרפתי לתוכנית לא תיארתי לעצמי שאוכל להגיע להישגיות שאני חווה כיום וללא ספק זה תודות לטיפול המקצועי והמסור של תום”

אמיר וגנשטיין

תוכנית אימון לדואתלון (רכיבה וריצה)

מה זה דואתלון? ואיך עושים הכנה לדואתלון?

דואתלון היא תחרות המורכבת משני ענפי ספורט שונים (רכיבה על אופניים וריצה) המתבצעים כך שמתחילים בריצה, לאחר מכן קטע רכיבה על אופניים ולבסוף שוב ריצה. כל המקצים מתקיימים ברצף, ללא עצירות כאשר זמן התחרות מתחיל בזינוק לריצה הראשונה ומסתיים בסיום הריצה השנייה וכולל את זמני החילוף. 

דואתלון היא דרך מעולה להתחיל ממנה למי שמעוניין להיכנס לטריאתלון אך מגיע מענף אחד בלבד. עד לפני כמה שנים, בישראל היו תחרויות דואתלון רבות כשהפופולרית מביניהן היתה דואתלון ניר פורז ברמת השרון. בשנים האחרונות יש פחות תחרויות דואתלון בישראל אך זהו רף כניסה מצויין למולטי-ספורט

למי מתאימה תוכנית אימון לדואתלון?

למתחרים בפעם הראשונה מומלץ להשתתף בדואתלון למרחק ספרינט (הקצר ביותר, 2.5 ק”מ ריצה, 20 ק”מ ריכבה על אופניים ועוד 5 ק”מ ריצה) גם אם אתם חושבים שאתם בכושר מצויין.

גם אני בפעם הראשונה חשבתי שאני בכושר מצויין והיה לי מאוד קשה בדואתלון הראשון שלי. 

בתקופה בה לא ניתן לשחות או שאתם מעוניינים להוריד עומס בשחייה כדי להשתפר ברכיבה ובריצה, תוכנית הכנה לדואתלון היא דרך מעולה לעשות זאת. כדי להתחיל בתוכנית לדואתלון, מומלץ כמובן להגיע עם רקע בסיסי בענף הריצה והרכיבה ולא להתחיל מאפס.

נקודת התחלה טובה לתוכנית המתחילים בהכנה לדואתלון היא היכולת לרוץ או לרכוב על אופניים במשך שעה רצופה.

רוכב אופני כביש

ידע זה כוח. למדריך הכוח לספורטאי סיבולת - חינם!​

שאלות נפוצות

תוכנית הדואתלון היא תוכנית אימון מלאה המכילה אימוני ריצה, רכיבה וכוח בכל שבוע ומטרתה לשפר את יכולות הרכיבה והריצה עד למרחקים של דואתלון ארוך

תוכנית דואתלון מומלצת לספורטאי מולטי ספורט שיש לו רקע בענפים אלה ולתקופה שבין תחרויות או בתקופה בה אין תחרות ברורה באופק. תקופת הקורונה העמידה מולנו אתגרים רבים ותוכנית הדואתלון היא המפתח לשמירה ואף שיפור יכולת וגם קצת שפיות

הכל ברור, מתי מתחילים?

הכר את המאמן

המאמן תום מרמרלי

תום מרמרלי

היי, אני תום מרמרלי.
התחלתי את דרכי בענף הטריאתלון בזמן השירות הצבאי כתחביב נטו ומאז עברו קצת יותר מ-13 שנים. בזכות עבודה קשה, תכנון מדוקדק והתמדה, הצלחתי להתברג כספורטאי חובבן בטופ הארצי בענף איש הברזל וגם לכבוש כמה פסגות בחו״ל.

– אלוף הארץ באיש ברזל (ישראמן מלא) 2012-2014
– קריטריון והשתתפות באליפויות העולם באיש ברזל ובחצי איש ברזל
– אלוף הארץ בחצי איש ברזל 2019
– סגן אלוף הארץ באולטראמן 2019 עם תוצאה מהטובות אי פעם למרחק זה
– מקום 3 באליפות אירופה בחצי איש ברזל ק.ג 2019 ושיא ישראלי של 04:06
מרתון תל אביב 2020 מקום 5 כללי
– ועוד עשרות תחרויות טריאתלון, איש ברזל ומרתונים

שיטות האימון שלי מבוססות על 13 שנים של ניסיון ולימוד עצמי ועוד 8 שנים כמאמן קבוצות טריאתלון ומאות טריאתלטים לתחרויות איש ברזל ואירועי סיבולת אחרים. בשנים האחרונות אני מאמן בשלט רחוק ספורטאים מכל העולם באמצעות אפליקציית Training Peaks. אימנתי והקמתי את קבוצת הטריאתלון הגדולה בישראל טריהארד ואימנתי את קבוצת סוהוטים בראשון לציון. בשנים 2016-2017 נבחרתי למאמן השנה בתחום הטריאתלון וספורטאי השנה בתחום טריאתלון איש הברזל על ידי קוראי שוונג

רוצה לקבל ממני טיפים למייל?

אני לא מתכוון לשלוח לך ספאם.

כל מה שצריך לדעת
כדי להיות ספורטאי טוב יותר

ריצה · רכיבה · דואתלון · איש ברזל · אולטראמן · אולטרא מרתון

למי מתאימה תוכנית אימון לריצה באינטרנט?
אימון נכון

למי מתאימה תוכנית אימון לריצה באינטרנט?

חכו רגע, לאן אתם רצים? גם אם עד כה לא מצאתם את פורמט האימונים האידיאלי בעבורכם – בגלל אילוצי לוחות זמנים ועד עלויות גבוהות, אין זה אומר שאתם צריכים לוותר

אימון נכון

אימון לריצת חצי מרתון – למקומות, היכון, צאו!

בעוד חבריכם מתגאים על שהם סיימו בהצלחה ריצה של עשרה קילומטרים, אתם מכוונים לקצת יותר – ריצת חצי מרתון! היערכות עצמאית שלכם – מנטלית ופיסית, לריצת חצי המרתון, אפשרית. עם

תום מרמרלי בתהליך השיקום של 9 חודשים לאולטראמן
תחרויות, ציוד ותזונה

אולטרה מה? אולטראמן. התחרות הקשה בישראל

אולטראמן – תחרות המשלבת שחייה, רכיבה וריצה בשלושה ימים 10 ק”מ שחייה, 420 ק”מ רכיבה על אופניים, 84.4 ק”מ ריצה. שלושה ימים. צא! אתם בטח שואלים מה חשבתי לעצמי כשנרשמתי

גלילה למעלה

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?