אימון רכיבה בחורף - איך מתלבשים? | Private Coaching Online | אימון אישי מקוון

איך להתלבש לאימון רכיבה בחורף

אימון רכיבה בחורף - איך מתלבשים נכון

אימון רכיבה בחורף יכול להיות מאתגר בהיבט הלבוש בו אנו בוחרים.
תכנון מוקדם והכירות עם אפשרויות הביגוד השונות יאפשר לנו להתאמן בצורה נוחה ונכונה.

העיקרון המנחה שלנו בעת ההכנה לאימון הרכיבה בחורף הוא שיטת הבצל – לבישת הביגוד בשכבות כך שניתן יהיה להוריד אותן בצורה נוחה אם מזג האוויר מתחמם.

דגש חשוב!
חשוב מאוד לשים לב שגם באימון רכיבה בחורף מקפידים על תזונה נכונה באימון.
התזונה תאזור לנו לשמור על הגוף מלא אנרגיה, מה שישמור על חום הגוף.

הבסיס:
שכבת הבסיס שלנו תהיה ביב וחולצת רכיבה קצרים.
מי שרוצה, ניתן ללבוש גם שכבת בסיס (Base Layer) – גופיה דקה ומאווררת מתחת לחולצת הרכיבה.

לבוש בסיסי באימון רכיבה על אופניים

הקליפה הראשונה:
כשהטמפרטורה בחוץ יורדת מומלץ לשים ערדלי חצי לקצה הנעל.

על הידיים נלבש שרוולי ידיים, ומעל פלג הגוף העליון נשים וסט קצר או מעיל רוח מלא שישמור עלינו מהרוח הקרה.

שכבה ראשונה שלובשים באימון רכיבה בחורף

הקליפה השניה:
כשהטמפרטורה יורדת יותר מומלץ להוסיף לשכבה הראשונה גם שרוולי רגליים, וכפפות חורף עבות.
על מנת להגן על הצוואר נוסיף באף, שבתנאים קרים ניתן לכסות בעזרתו חלק מהפרצוף והאוזניים.

ב

הקליפה השלישית:
כאשר התנאים נהיים קרים במיוחד ניתן ללבוש מעיל רכיבה עבה ומחמם, ולהחליף את ערדלי החצי לערדליים מלאים שיגנו על כל הנעל מפני הרוח והטמפרטורה.

דגש חשוב! 
כאשר אנו לובשים מעיל רכיבה עבה חשוב לזכור לשים מעליו שכבה שמגינה מפני הרוח (מעיל רוח מלא/וסט קצר).

שכבה שלישית שלובשים באימון רכיבה בחורף

מאמרים נוספים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?