שימוש בטריינינג פיקס | Private Coaching Online | אימון אישי מקוון

שימוש בטריינינג פיקס

שימוש בסיסי ב- Training Peaks

מערכת ה- Training Peaks היא מערכת לניהול האימונים ותכנית האימונים שלכם. לתכנית יכולות רבות כגון הצגת תכנית האימון בצורה נוחה, סנכרון עם שעוני ספורט למעקב אחר תכנון מול ביצוע, שימוש פשוט, צבירת כל המידע על הביצועים, הצגת תכנית אימון ויצירת אימונים מדוייקים ומותאמים אישית.

ההבדל בין גרסת Basic לגרסת Premium (בתשלום)

  1. אפשרויות ניתוח אימון בצורה גרפית מתקדמת
  2. אפשרויות שמירה והצגה של שיאים אישיים
  3. קבלת התראות מסויימות לנייד

חשוב להבהיר שכל האפשרויות הדרושות לטעינת התכנית, מעקב אחר האימונים, ביצוע נכון ואיכותי של האימונים פתוחות בגרסת ה Basic, וכדי להינות מתכנית האימונים בצורה מלאה לא חייבים את גרסת הPrimium.

פרופיל משתמש

דרך Settings ניתן להגדיר את: פרופיל המשתמש, הגדרת איזור הזמן, סנכרון עם שעונים, התראות ועוד. שימו לב שאת רוב המאפיינים ניתן להגדיר רק דרך גירסת המחשב ולא דרך גרסת הטלפון הנייד.

הצגת התוכנית

דרך Calendar נראה את רוב הנקודות החשובות, כאן נהיה ברוב המוחלט של זמן השימוש בתוכנה.

  1. ניתן לראות את ספריית תכניות האימונים בה תמצאו את התכניות שרכשתם
  2. ניתן לראות את ספריית האימונים, שם תוכלו לנהל תיקיות עם אימונים מועדפים עליכם
  3. יוצג הלוח השבועי עם כל האימונים המתוכננים לשבוע הזה והאימונים שבוצעו
  4. יוצג איזור סיכום שבועי בו כל הנתונים המסכמים של השבוע של תכנון מול ביצוע
  5. צבעי האימונים בתכנית:
    1. ללא צבע – אימון שטרם בוצע או אימון שלא היה בתכנון
    2. ירוק – אימון שבוצע בצורה טובה, רוב האימון בוצע
    3. צהוב האימון – בוצע בצורה חלקית
    4. כתום האימון – בוצע בצורה חלקית מאוד
    5. אדום האימון – לא בוצע כלל
סוגי הצבעים במערכת האימון שלנו

 

       6. סימוני סוגי האימונים:

    1. סימן של אימון כח
    2. סימן של אימון שחייה
    3. סימן של אימון רכיבה
    4. סימן של אימון ריצה
    5. סימן של אימון מסוג הערה\הנחיות

מאמרים נוספים בנושא

1 מחשבה על “שימוש בטריינינג פיקס”

  1. פינגבאק: הנחיות כלליות לתוכנית | Online Private Coaching | אימון אישי מקוון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה

רוצה להימנע מפציעות בריצה?
לשפר את היעילות?
לדעת אילו אימוני כוח יצליחו באמת לקדם אותך?